ادامه طلسم عجیب هری کین: یک جام دیگر را هم در بایرن مونیخ از دست داد!

ادامه طلسم عجیب هری کین: یک جام دیگر را هم در بایرن مونیخ از دست داد!

پایگاه خبری فوتبالی - هری کین فرصت کسب جامی دیگر را در بایرن مونیخ در اخرین بازی فصلش از دست داد.

به گزارش فوتبالی،  زمانی که کین در تابستان گذشته از تاتنهام به بایرن مونیخ ملحق شد، کاملا مطمئن بود که طلسم دوران بدون جام فوتبالش به اتمام می رسد. اما این اتفاق رخ نداده است چرا که پس از یک سال، کین هیچ جامی نبرده و این طلسم قرار است که در فصل آینده هم ادامه داشته باشد. 

بایرن مونیخ سال گذشته در سوپرجام آلمان شکست خورد. آنها در ماه نوامبر در مقابل ساربروکن دسته سومی از جام حذفی کنار رفتند و در بوندسلیگا نیز جام را به لورکوزن تقدیم کردند. باواریایی ها با شکست در مقابل رئال مادرید در برنابئو، فرصت کسب  لیگ قهرمانان اروپا را از دست دادند.

بایرن در آخرین بازی فصل خود در مقابل هوفنهایم با نتیجه چهار بر دو شکست خورد.  کین در این بازی به علت مصدومیت غایب بود اما این بازی باعث شد تا بایرن شانس حضور در سوپرجام آلمان را از دست بدهد و بدین ترتیب یک جام دیگر هم از دست کین و تیمش پرید!

بایرن مونیخ با این شکست در رتبه سوم بوندسلیگا قرار گرفت و اشتوتگارت در رتبه دوم قرار گرفت. بدین ترتیب بایرن قطعا در سوپرجام آلمان در ماه آگوست حضور نخواهد داشت. 

در واقع در سوپرجام آلمان، قهرمان بوندسلیگا و قهرمان جام حذفی به مصاف هم می روند. اگر قهرمان هر دو تورنمنت یکسان باشد (که احتمال دارد که این اتفاق برای لورکوزن رخ بدهد) تیم دوم بوندسلیگا به سوپرجام برسد. 

اگر لورکوزن در فینال جام حذفی مقابل کایزرسلاترن پیروز شود، در سوپرجام به مصاف اشتوتگارت می رود و بدین ترتیب بایرن از همین حالا یک جام دیگر را هم از دست داده است!

4125