مورد عجیب بازیکن استقلال؛ زرد خطرناک

مورد عجیب بازیکن استقلال؛ زرد خطرناک

پایگاه خبری فوتبالی- امید حامدی‌فر رکوردهای عجیبی را در گرفتن کارت به نام خود ثبت می‌کند.

به گزارش فوتبالی، امید حامدی‌فر برای بازی با نساجی محروم نیست و به این بازی خواهد رسید. این در حالی است که بعد از دریافت کارت زرد توسط این بازیکن شایعه محرومیت او مطرح شد. با این حال به نظر نمی‌رسد تکذیب این خبر خیلی هم دوام داشته باشد و او حتی اگر این بازی را از دست ندهد احتمالا تا پایان لیگ طعم محرومیت را خواهد چشید. 

این را آمار بازیکنی به ما می‌گوید که با دریافت 8 کارت زرد در حدود 850 دقیقه بازی احتمالا رکوردی فراتر از لیگ ایران از خود به جای گذاشته است. البته این آماری است که حامدی‌فر خیلی با آن ناآشنا نیست. او زمانی هم که بازیکن صنعت نفت آبادان بود آماری تقریبا مشابه را به نام خودش ثبت کرده بود.

او فصلی که از صنعت نفت آبادان جدا شد با 6 کارت زرد و یک کارت قرمز در حدود 1440 دقیقه یکی از خشن‌ترین بازیکنان لیگ برتر بود. احتمالا به همین دلیل بود که علیرضا منصوریان با وجود توانایی‌های فنی این بازیکن چندان به او بازی نمی‌داد و در استفاده از او ریسک نمی‌کرد. این همان راهکاری است که احتمالا جواد نکونام هم با آن مواجه شده و اگر مجبور نشود شاید به شماره 26 خود بازی نداد.

 بازیکنی که در بازی آخر مقابل فولاد خوزستان در پست دفاع هم نمره قبولی گرفت و نشان داد که او هم مثل اکثر هافبک دفاعی‌ها قابلیت بازی در این پست را دارد. با این حال کدام مربی این ریسک را می‌کند که بازیکنی با این آمار کارت زرد و قرمز را در قلب خط دفاع به کار بگیرد.

 حامدی‌فر که این فصل علاوه بر این تعداد کارت، مصدوم کردن یامگا و همچنین یک درگیری فیزیکی با بازیکن ذوب‌آهن بعد از بازی هم باید به لیست خشونت‎‌هایش اضافه کرد، با این شرایط احتمالا نمی‌تواند به اندازه توانایی‌های فنی‌اش جایگاهی پیدا کند.

4326