دشمن درجه یک اخباری؛ مردی کمان به دست از برزیل!

دشمن درجه یک اخباری؛ مردی کمان به دست از برزیل!

پایگاه خبری فوتبالی- گوستاوو واگنین باز هم موفق به باز کردن دروازه محمدرضا اخباری شد.

به گزارش فوتبالی، تراکتور در بازی برگشت هم موفق شد از سد گل گهر گذشته و با دو گل این تیم را شکست دهد تا تیم سیرجانی این فصل در مقابل تی‌تی‌ها دبل شده باشد و همچنان نتواند در تبریز رنگ برد برابر پرشورها را ببیند.

اما گلزن اول این مسابقه همان بازیکنی بود که در سیرجان هم دروازه اخباری را باز کرده بود. گوستاوو واگنین هافبک ۳۲ ساله برزیلی که در بازی رفت تک گل سه امتیازی تیمش را وارد دروازه هم تیمی سابق خود یعنی محمدرضا اخباری کرد و در بازی دیروز هم زننده اولین گل قرمزها بود تا مشخص شود راه گلزنی به کاپیتان سابقش را خوب بلد است.

گوستاوو البته در بازی دیروز ابتدا ضربه پنالتی نواخته شده به سمت دروازه را خراب کرد و پس از دفع محمدرضا اخباری، در ریباند موفق به گلزنی شد که بعد گل کردن توپ، به سمت اخباری رفته و هم تیمی سابق خود را در آغوش کشید.

اما خوشحالی گل هافبک برزیلی جالب توجه بود؛ جایی که واگنین برای اولین بار چنین شادی گلی انجام داد و به حالت یک کماندار نشسته و به سمت دوربین ها شلیک کرد تا خوشحالی جالبی داشته باشد.

گوستاوو این فصل عملکرد به مراتب بهتری نسبت به فصل گذشته داشته و توانسته پنج گل برای تی‌تی‌ها به ثمر رسانده و یک پاس گل ارسال کند و باید دید با اتمام قرارداش فصل بعد هم در تبریز ماندگار خواهد بود یا نه.

1997